fuckingfabulous.blogg.se

Fanny Danielssons Nagelblogg.

Välkommen till Fucking Fabulous

Publicerad 2012-11-07 09:08:56 i Allmänt,

Hej och välkommen till mitt projektarbete! Jag heter Fanny Danielsson och går media på Midgårdsskolan i Umeå.
Och detta är hur man ser att det är jag. Glasögon, inget smink (är oftast för lat för sånt), sur som få och med nåt fabulöst nagellack.
 
Jag har valt att göra en nagelblogg som projekt eftersom det är ett av mina största intressen. Här tänkte jag lägga upp guider för olika designer, recensioner på nagellack, ge tips och få tips. Eftersom jag inte är nåt proffs på nagellack utan endast en entusiast med en för stor nagellackssamling tänker jag att vi kan lära oss tillsammans!
 
 

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2012-11-08 08:52:03

Ska blir sjukt kul att läsa! taggad till tusen ;)

Postat av: Cecilia Holm

Publicerad 2012-12-04 16:18:42

Heja, heja, trevlig start men du måste ju komma igång och skriva på!!! mera texter, massor va bilder och inspiration.

Postat av: MammaMedia

Publicerad 2013-04-23 10:54:44

haha, Gulligt! Fortsätt blogga, mer bilder mer texter, du skriver bra tycker jag!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela