fuckingfabulous.blogg.se

Fanny Danielssons Nagelblogg.

Cotton Candy + Stormy Seafoam

Publicerad 2013-02-19 10:32:00 i Allmänt,

När jag just hittat Killercolours blogg, så skrev hon nåt i stil med: efter ungefär 3 dagar med samma lack är det antingen dags för att byta eller piffa till det på nåt sätt.
Så nu när jag hade haft det fina rosa lacket kände jag "Pimp or Die" så jag pimpade med ett nästan champangefärgat glitter från Kicks som heter Stormy Seafoam.
 
Resultatet blev jättefint, den rosa grunden plus ett mer gulaktigt genomskinligt glitterlack blev otroligt nära min hudfärg, så det ser jättespännande ut! Glittret har väldigt små "partiklar" så det är inte inyourface utan påminner mig mer om nåt från barndommen, men kan inte komma på vad! På bilderna har jag de 3-4 lagren Cotton Candy och 2 lager Stormy Seafoam. Ett täckte inte helt med glitter utan vissa partier lämnades tomma men det är så tunna lager att det går med torkning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela