fuckingfabulous.blogg.se

Fanny Danielssons Nagelblogg.

Essence

Publicerad 2013-02-20 11:16:06 i Allmänt,

I de senaste inläggen har jag nämnt märket Essence och jag har insett att alla förmodligen inte vet vad det är för nåt märke.
Jag hittade det när jag var i Rom 2011. Och ännu en gång när jag var en kort sväng i Tyskland. Tyvärr kan man endast köpa detta märke fysiskt i affär, och det finns endast i Tyskland, Österrike, Schweiz, Spanien, Ungern, Slovenien, USA, Canada och Turkiet enligt deras storelocator iallafall!
De här lacken kostar endast 10-15 kronor så när du väl hittar dem är det bara att hamstra utan att det känns i plånboken alls. Jag räknade mina och fick det till 15 stycken. Och om vi säger att de kostade 10 kr styck så betalade jag 150 kr, lika mycket som ett Essie eller OPI lack skulle kosta så det är helt klart värt pengarna!
De har alltid massa olika lack att välja mellan, och olika färger som följer trenderna och man kan inte klaga på kvaliten alls. Om du finner dem när du är utomlands, KÖP. 
 
 
Här är alla mina lack, jag kommer nog hinna nämna och visa några av dem på innan pa100 tar slut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela