fuckingfabulous.blogg.se

Fanny Danielssons Nagelblogg.

Fy fanny för att du skaver av nagellacket!!

Publicerad 2013-01-23 12:04:50 i Allmänt,

Hej försummade blogg! Just nu sitter jag på vår PA100 lektion där lärarnar gnäller på oss om att vi är på linjen av katastrof. Så jag kände att jag borde titta in här och säga hej. Medan jag sitter här, smått utråkad så pillar jag bort ett vackert nagellack jag haft ett tag. Mycket dåligt av mig, för det tär mycket på naglarna. Fast det är ju så svårt när det ser ut så här..
Nagellacket kommer från maybeline. Dock finns det nog inte att köpa längre. Får ta bort det påriktigt med remover när jag tar mig hem! Nu måste jag koncentrera mig. Ha det bra tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela